بازاریابی اینترنتی – آیا صاحبان مشاغل نسبت به آنچه نمی دانیم افتخار می کنیم؟
در دنیای سریع و پر رقابت امروز بازاریابی دیجیتال ، آنچه که ما نمی دانیم یا هنوز درباره آن فکر نکرده ایم ، می تواند کلید اصلی موفقیت درازمدت باشد. زمان زیادی صرف پیگیری مخاطب یا تلاش برای تکرار آنچه رقبا انجام می دهند به جای تولد مفاهیم ، ابزارها و کانالهای جدید و غیراشباع …
بازاریابی اینترنتی – آیا صاحبان مشاغل نسبت به آنچه نمی دانیم افتخار می کنیم؟
در دنیای سریع و پر رقابت امروز بازاریابی دیجیتال ، آنچه که ما نمی دانیم یا هنوز درباره آن فکر نکرده ایم ، می تواند کلید اصلی موفقیت درازمدت باشد. زمان زیادی صرف پیگیری مخاطب یا تلاش برای تکرار آنچه رقبا انجام می دهند به جای تولد مفاهیم ، ابزارها و کانالهای جدید و غیراشباع …