محمد اسلامی شامگاه 13 مرداد ، در مراسم افتتاح بزرگراه بروجرد-خرم آباد ، گفت: “در یک دوره زمانی ، ما در دولت شروع به کار کردیم و آن را در آخرین روز به پایان رساندیم. البته. البته در وزارت راه و شهرسازی ، تمام تلاش ما برای به پایان رساندن بود.
وی گفت: “در این شرایط ، تأثیر جنگ اقتصادی و آشفتگی دشمن ، وضعیت کرونا ، کاهش درآمد ملی ، افزایش قیمت ها وجود داشت. زندگی و افزایش هزینه ها ، اما ما قصد جمع آوری تمرین سالانه را داشتیم. برنامه ها. “
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه همه پروژه ها در زمینه زیرساخت های حمل و نقل در وزارت راه و شهرسازی بخشی از این برنامه است ، اضافه کرد: زمان اجرا و اختصاص داده می شود و پروژه های کمی باقی مانده است. اختصاص داده شود
قرارگاه خاتم باید پروژه اتصال بزرگراه خرم آباد-پل زال را در برنامه خود قرار دهد
اسلامی در مورد پروژه بزرگراه خرم آباد-بروجرد-اراک گفت: “تیم ها و نهادهایی که در روند خرم آباد-بروجرد کار کرده اند ، در کریدور شمال-جنوب به منطقه بروجرد-اراک منتقل می شوند.
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده است که ظرف چند هفته ظرفیت راههای موجود در کشور 50 درصد افزایش می یابد و به 2100 کیلومتر می رسد و به 3100 کیلومتر می رسد.
وی با بیان اینکه این بزرگراه شش جاده اول کشور است در حالی که بزرگراهی که تا کنون احداث شده است چهار خطه است ، افزود: این مسیر 67 کیلومتری پیچ در پیچ و مارپیچ است.
روزانه چهار کیلومتر راه آهن در کشور ساخته می شود
وی گفت: “تا سال 1400 این موفقیت برای فراهم آوردن ظرفیت بیشتر ماده 56 و دو برابر شدن بودجه به دست آمد.” این یک دستاورد بزرگ است تا مردم بتوانند از زیرساخت های حمل و نقل بهتری برخوردار شوند.
وی در خصوص توانبخشی ناشی از سیل در لرستان گفت: در زمینه ساختمان ها ، راه ها و راه آهن ، در مدت کوتاهی پس از سیل اخیر ، به لطف تشعشعات ، کارهای خوبی در بخش ساختمان انجام شده است. مهندسان. ”
انتهای پیام